ЕС: Рим икономиката и технологиите система
Posted by mahdjong в юни 20, 2010
30 ноември 2007
ЕС: Рим икономиката и технологиите система
[[** ] икономиката система
Икономиката система в ЕС: Рим е оборудвана с основните нюанси и сложни варианти, но играта е разработена така, че е лесно да се разбере.
Има три различни видове приходи в Рим, на 3 T s.
ДАНЪЦИ : определянето на основния доход от земята. Тази стойност зависи до голяма степен на размера на роби в провинцията. Робите са една от три различни вида от населението в играта. Другите двама са граждани и почетните граждани, които предоставят аванси и личен състав. Тези три вида определи силата на една държава, например, докато една дълга и кървава война може да даде много нови роби, размерът на почетните граждани може да падне прекалено ниско в резултат, което е трудно да се създаде силна войска за в бъдеще.
Почит: се позовава на дипломатически доход определен от държавите, в тяхна полза, може да бъде получен чрез сила или чрез квалифицирани дипломация.
Търговски пътища : всеки търговски маршрут създадохте, ще предоставят известна част от доходите на страната, в допълнение към стратегическите ползи от поддържането такъв маршрут.
Технологична система
Технологията система има 5 категории: земя, строителство, военни, граждански и религия. Всяка категория е определена сума от нивата, донякъде подобна на по-рано Europa Universalis III пресата и Виктория. Въпреки това, една от разликите е, че няма непосредствен ефект от придобиването на нови ниво на технологии в ЕС: Рим.
За всеки тип технология, играчите могат да определят характера на позицията на правителството, където му умения ще се отрази напредъка в тази област. Другите основни фактори, влияещи на напредък на цивилизацията стойност на една провинция, и размера на гражданите момента.
ЕС: Рим е насрочено за световен съобщение през Q2, 2008. За повече информация за ЕС: Рим идете http://www.paradoxplaza.com.?
Sorry, the comment form is closed at this time.