Новини за игрите и всичко свързано с тях

Новини за игрите и всичко свързано с тях

  • Категории

  • Архив

Lost Planet 2

Posted by mahdjong в юни 4, 2010

Оригиналът Lost Planet е интригуващ и кинематографично опит, макар и с няколко пропуска, че държат от наистина е класика. Въпреки това, вместо окончателното коригиране на тези проблеми, издател / Проект на Capcom е взел друг път и се върнали на чертожната дъска за продължение, Lost Planet 2. В продължение почти се чувства като напълно различна игра, като само някои от елементите е обвързването на оригинала. Lost Planet 2 функции историята елементи и контроли, които отразяват много на опита от първата игра, който ви дава два основни типа враг да поеме, космическите пирати и насекоми като Akrid. Освен, че това може да е съвсем различна игра. В играта? И контрол са засилени извънредно и се чувстват много по-голяма гъвкавост (въпреки че те? Все още не е съвършен). Установяването е изваден от бездетна, покрити със сняг среда на оригинала за по-буйни, джунглата настройка. Вие? Ще имате достъп до някои доста готин оръжия, включително и на разнообразието на пушката, така подходящи за стрелци и по-близък бой. Освен това, има няколко VS? S (mechs), които можете да вземете и се вози. Това са доста разнообразни, както и с участието на различни методи на движение като полет или двунога ходене, както и няколко мощни оръжия. Геймплеят в Lost Planet 2 е много динамичен и действията, може да получи доста космат. Има три уреди трябва да бъдат съпричастни в борбата. Вашето здраве габарит е стандартен една страна, и то слиза като сте приели щети от врагове, а Т-Gauge от първата игра се връща в модифицирана форма. Той все още свързан с вашето здраве, вашето здраве бавно зареждане на цената на T-енергия, докато тя? Е изчерпано. Вече имате една черта, известна като Harmonizer, които ще презареждане вашето здраве по-бързо трябва да бъде в реално заплетени ситуации, но на цена от по-Т-енергия, отколкото обикновено. Третият габарит е нова функция, битката габарит. Битката Gauge се споделя от вашия екип и изчерпва или попълва в зависимост от вашите действия. Вие? Ще спечелят битката Gauge точки чрез активиране на точки от данни (която двойно като spawnpoints, когато един от вашия екип умира), а вие? Ще ги губи, умира. Вие? Отново в състояние да respawn си войници, докато не нарушават битката Gauge напълно, след което тя? И Game Over. В respawning система работи чудесно и в играта? Е Кооп в центъра на кампанията, и е особено полезен, когато сте? Отново борбата с една от игра? Е голям шеф. Тези босове са в състояние да ви унищожава в един хит и да отнеме много време, за да победят, а вие и вашата група, ще трябва да работят заедно за да ги победи бързо и ефективно. От момента, в който започне кампанията, ясно е, че Lost Planet 2 е създаден като Кооп опит. Играта по подразбиране като играете на Xbox LIVE, който ви дава възможност да стартирате дадена страна или направи бърза среща с други случайни онлайн играчи. Дори и да се откажете за офлайн режим за един играч, нали? Все още си даде три други войници, AI, който ще бъде ваш постоянен придружител. В това отношение, играта има повече общо с други Кооп фокусирани игри като Left 4 Dead, отколкото го прави своя предшественик. Въпреки че играта се много добра работа за предоставяне на повече действия и по-малко престой в сравнение с оригиналното Lost Planet, все още има доста фрапантен въпроси, които ще предизвикат ненужно чувство на неудовлетвореност. Играта е липсата на контролно-пропускателни пунктове, които спестяват, което изисква да играят през цялото глави, за да стигнем до точка, в която можете да запишете вашия напредък и да се спре играта. Двойка това с факта, че можете да? Т пауза на играта (в резултат на игра? Е постоянно онлайн фокус) и ти? Ще трябва да заместват някои доста съществени части от играта. Когато се играе соло, на AI символи изглежда да притежават свои собствени доста добре в началото, но когато е трудно рампи в по-късно части, нали? Ще ви накара да искате, че сте по-компетентен човек колеги. Те? Ще ти помогне и да си тегли по-голямата си част, вие изцеление, когато имате нужда от него и изваждане врагове, но когато това се изисква да изпълняват някои от най-сложните задачи, по-късно, нали? Ще откриете себе си правиш най-много на работа. Този проблем се задълбочава още повече поради факта, че можете да? Тон им дава нареждания или команди било, оставяйки ви просто да правиш това, което може и да се надяваме те? Ще държа на разстояние от враговете на гърба си. Друго нещо, което пречи на един играч елемент е малко потъмнял цели мисия. По-често, отколкото не, вие сте длъжни да направите малко повече, отколкото се придвижат от една точка до друга, активиране точки от данни в движение преди или да се пристъпи към целта или мисията се допълва, убийството на разстояние от всички врагове, които да ви пречат. Това е всичко, свързано с играта? И се разчита на сътрудничество игра, но в крайна сметка правото на единичната игра се чувствам като една мисъл. Все пак, ако откриете себе си играе най-вече с други, вместо сам, много от посочените по-горе Aren въпроси? Т много на безпокойство. В Кооп опит е фантастично, и се чувства много балансирани и приятни. В допълнение, играта разполага с конкурентен компонент онлайн с няколко вида от предишната игра, както и някои нови. Можете нивото си характер, докато напредъкът, все повече функции и възможности. Използването на оръжие и VS? И са важни за конкурентен компонент и да се чувстваш уникален, когато се гледа срещу други онлайн игри за действие. Lost Planet 2 определено е различно животно от своя предшественик, като се фокусира почти изцяло на кооперацията опит в своята кампания. Ако сте? Си този вид игра, който обича да играе с приятели в мрежата, а след това Lost Planet 2 може да има едно вълнуващо преживяване за вас и вашите приятели. Все пак, има някои недостатъци явната да се очаква, ако ти? Летиш соло.

Sorry, the comment form is closed at this time.